Friday 28 September 2012

Indera kayangan dan don't give up :)


From my window,

Assalamualaikum.
Kalau ini adalah diari bertulis, i usually start with 'dear diary,', and now, currently where am i? Saya di indera kayangan. Kawasan ni memang cantik dan kalau jalan jalan bawa kereta bila tengok sekeliling macam dalam lukisan. Have you been in the situation? I bet u did even for once its counted.

Apa ada kat sini? Sebagai student semua ada dan yang menarik kat dalam ni ada mushroom ada apple.hmm korang ada ke?? Mushroom tu ada macam2 tapi jangan expect ada macam2 macam tesco giant tu ok, dan transport paling tak puas hati *sigh , kata ada bas every one hour tapi macam batang idung bas tak nampak , memang bas takde batang hidung kan.fuhh. awak2 *geleng kepala.

Dekat indera kayangan ni aku belajar tentang laut. Masuk kelas marin je, otak macam blur sangat macam,,eeii apa yang aku amek ni, apa yang aku belajar ni tapi takpe mungkin baru je kan, otak aku mungkin terkejut dari darat tiba2 masuk laut memang tingtong la kan.

Well actually, entry macam takde main topic its just an entry that my heart ask to post. By the way, this morning i spent my time with watching you tube. Umm,, an inspirational video i must said. 

Watch this and try to watch without crying *wink eye hehehe



Then you know why you should not GIVE UP and cannot !


No comments:

Post a Comment