Monday 20 August 2012

Ramadhan&Syawal

Assalamualaikum.
Salam 2 syawal 1433 everyone.

Its been so long that i have not updating this blog. kind of busy, kemas rumah kat jb, rumah nenek. Siapa rindu Ramadhan??*Put your hands up.Aku pon. Puasa 1433 banyak berbuka, bersahur dan berterawih dengan nenek, korang?? Yang pasti dengan yang tersayang lah kan. *wink eye

By the way, ayat aku macam sedih je kan.hahaha. kenapa nak bersedih, kita semua kena happy sebab syawal adalah satu kemenangan, so hari raya korang semua mesti meriah kan ?? Mercun sana sini, bermaaf-maafan sampai ada yang ternangis2. Baguslah, maaf itu perlu. Oleh hal yang demikian, siapa siapa yang membaca dan kenal empunya blog ini, aku/saya/kita nak minta maaf atas segala salah silap dan kekurangan yang pernah dilakukan sepanjang perkenalan. May Allah bless all of us.




Lagi satu,siapa pernah baca buku ni,



My next entry will be regarding this book. A gift from love full with advice and guide. Buku ni sangat menarik and bila korang baca rasa macam,, 'woww', 'ohh macam tu' ..haa macam tu laa lebih kurang. huhu. Nanti aku bagitahu sikit ea apa, bagaimana dan kenapa. insyaAllah.


* An apple a day keeps the doctor away *

Sekian.
P/s : elok-elok siapa yang main mercun tu !

No comments:

Post a Comment